Rozmowy w sieci

Czasami dla zabawy, zakładam sobie konto na jednym z portalów randkowych. Można na nich spotkać najprzeróżniejszych osobników, o czym pisałam w opowieści Panowie z neta. Zaś to jak sobie z nimi radzić, zwłaszcza jeśli są natrętami, opisała Szczurzyca w opowieści 10 Sposobów na wykończenie natrętów.

Dzisiaj zapraszam cię do prześledzenia moich dwóch rozmów, które miały miejsce w zeszłym roku. Prowadzone na zupełnym luzie.

 

Rozmowa numer 1

Fabio: Cześć ślicznotko, masz zabójcze oczy. Mogę się coś ciebie spytać?

Ja: Jasne… strzelaj!

Fabio: Jak już wspomniałem… jesteś bardzo atrakcyjną kobietą. I tak się zastanawiałem czy kiedykolwiek doświadczyłaś włoskiej pasji oraz MKK?

Ja: Oh uwielbiam mężczyzn z pasją, szczególnie jeśli są Włochami. A co to jest MKK, bo brzmi to strasznie?

Fabio: Dobry start! I zdecydowanie mogę tobie dostarczyć dużo pasji, nie tylko jako Włoch, ale też jako gitarzysta. MKK to inaczej trójkąt miłosny.

Ja: Hm… o ile gra na gitarze podoba mi się. Mogłabym nawet coś zatańczyć. To trójkąt już nie bardzo. Powodzenia życzę.

Fabio: Trójkąt nie jest obowiązkowy. A jako, że podobają się tobie Włosi, napisz do mnie na WhatsApp.

Ja: Powiedz szczerze… dlaczego szukasz trójkąta? Próbowałeś już wcześniej? Czy szukasz z kimś konkretnym, jak na przykład dziewczyna (żona)?

Fabio: To jest coś co mnie jara. I nie jestem żonaty… jestem singlem. Kilka razy już tego doświadczyłem. I mam nawet osobę chętną tego spróbować. Ale nie jest to konieczne… chętnie spotkam się z tobą sam na sam.

Ja: Interesujące… to jaki układ cię usatysfakcjonuje? Ja, ty i inny mężczyzna? Czy ja, ty i inna kobieta?

Fabio: MKK czyli dwie kobiety. Może przeskoczymy na ten WhatsApp?

Ja: Nie używam WhatsApp bo ciągle otrzymywałam zdjęcia penisów i panów pod prysznicem. Raczej wolałabym się najpierw spotkać w miejscu publicznym i zobaczyć czy wogóle jest jakaś iskra między nami.

Fabio: Nie wysyłam badziewia. Jestem mężczyzną czynu. Zatem gdzie i kiedy się spotykamy?

Ja: Chciałabym, ale jak patrzę na twoje ostatnie zdjęcia… niestety nie jesteś w moim typie.

Fabio: Szkoda…

 

Rozmowa numer 2

Derek: O wow! Ale z ciebie gorąca sztuka! Jedna z lepszych partii jaką tutaj widziałem.

Ja: Dzięki. Cieszę się, że podoba się tobie to co widzisz. 

Derek: Podoba… to czego tutaj szukasz ślicznotko? 

Ja: Czegoś wyjątkowego. A ty?

Derek: Szukam kobiety, która podtrzyma moje zainteresowanie.

Ja: Z tym może być ciężko… większość osób staje się przewidywalna i nudna po kilku miesiącach znajomości.

Derek: Ale tak nie musi być. Możemy podtrzymać zainteresowanie.

Ja: Zatem powiedz mi coś interesującego…

Derek: Mam niesamowicie wysoki popęd seksualny.

Ja: Oh naprawdę? Jak często? I jak sobie z tym radzisz?

Derek: Ciężko mi, ponieważ jestem singlem i muszę sam sobie pomagać co kilka godzin. Nie mogę uwierzyć, że tobie to mówię!

Ja: Ahahahaha. Myślę, że powinieneś znaleźć kobietę, która ma tak samo wysoki popęd seksualny jak ty. 

Derek: A ty masz?

Ja: Tak mam. I ciężko znaleźć faceta, który przy mnie nie wysiądzie.

Derek: Oooo! Jak sobie z tym radzisz?

Ja: Modlę się. Haha!

Derek: To jak często sama się zadowalasz?

Ja: Prawdopodobnie tak często jak ty.

Derek: No ja obecnie to co najmniej dwa razy dziennie. Czy coś jest z nami nie tak?

Ja: Rozumiem twój ból. Może powinniśmy zadać sobie pytanie… czy jest coś nie tak z innymi osobami, które spotykamy, a które nie mają takiego pociągu jak my? W porywie raz na tydzień. A wtedy zaczynasz szukać kolejnych kochanków. I okazuje się, że pudło! Bo albo penis za mały, albo beznadziejny w łóżku. 

Derek: To chodź popraktykujmy razem. Jestem pewien, że możemy nieźle podkręcić atmosferę.

Ja: Wyślij więcej swoich zdjęć.

Derek: Masz WhatsApp?

Ja: Nie mam. Otrzymałam zbyt wiele zdjęć penisów.

Derek: Haha. Okay. Oto mój Instagram.

Ja: Faktycznie… wygląda na to, że jesteś prawdziwy. Zatem gdzie się spotykamy i kiedy?

Derek: W twoim domu?

 

Także ten… zabawa w czitczat na chorobę, nudę czy jesienne wieczory jest jak znalazł. I jak można zauważyć nie wymaga zbyt wielkiego intelektu. A ty jakie przeprowadziłaś rozmowy w sieci?

Wilczyca

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s